15 Ekim 2014

BEN SİZİN!..

Akıllı olan deliye bile danışır!.. Çerkes atasözü
Neden ayakları çarpık gibi duruyor?. Yere bir türlü sağlam basamıyor. Yerli yerinde ve zamanında doğru bir adım atamıyor? Şimdinin Başbakanı. Dünün Dışişleri Bakanı. Bugünün, Uzun Adamın en emin emanetçisi! Yeni Başbakan. Yeşerdiği kültürü, Mevlana düşüncesini, Mevlana şehrini, hoşgörüyü, kim olursan ol gel demeyi unutmuş Ben size, gel diyemiyorum! Mevlana’yı tanıyorsanız “Senin aklına ihtiyacım yok .Sen sus” denmeyeceğini biliyorum...

BEN SİZİN!.. Duman altı olduğunuz Nargile kahvesini de biliyorum. Sol ayakları vuran, acıtan papuçlar, topukları ezilip, kolay çıkarılan terlik haline döndü!. Günlük hayatın bitmeyen yorgunluk ve umutsuzluğu AKP yalanları ile zina halinde yakalanınca o kahvenin girişi de griden siyaha kaydı. Hayallerin ayağa düştüğü ayakkabı okyanusunun kıyısına kadar gelenler kendi papuçlarına yer açabilmek için etrafa daha da dikkatli bakarlar. Uzun Adam’ın kısa paslarla al- vere dayanan Pratik stratejisi yürüyor. Ülkede ayaklanmalar, polis vatandaş çatışmasında ölümler 35 hayatı yok ederken Etiler Polis okulunu yani yeni rant kapısı açacak kupon arsayı takip etmekten vazgeçmiyordu. Cumhurbaşkanı yemin etse başı ağrımıyor, hukuku, hakkı, yasayı hiçe sayan alışkanlık meziyetmiş mertebesinde bütün ayrıntısı ile bugün de sürerken diktatörlüğü yarılayan yolda özgürlük marşı söylemek emanetçiye emanet edilmiş bir görev oluyor! Bu Stratejinin derinliği yerine verimliliğini fark eden sıfır sorun mucidi o an şaşkındı. Pabuçunun teki kayıptı! Elinde bir anda iki sağ tek papuç buldu. Sol teki nerede diye meraklanmadan kayıp sol tek yerine başkasının sağ tekini sol ayağına geçirdi!. Derin strateji sağ teki de sol gibi görebilmek değil miydi? Önemli olan torbalar idi. Yasaların torbalarla geçmesi çelişkilerin torbalar dolusu olması hedeflerini değiştirmezdi ki! Yeni torbalar gerektiği zaman yapılacak iş yeşilin her tonunu temsil eden eski boncukları silip silip yeni torbalara koymaktı. Ona göre sorun bir anda sıfırlanmıştı! Yaşasın sıfır sorun deyip her iki ayağındaki sağ tek kundura ile bir garip yürüyordu. Sonunda masal pembe bitmiş Cumhur Padişahın sağ kolu olmuştu.! Adım atarken yalpalamanın önemi de kalmamaıştı!

BEN SİZİN!. Söylemlerinizle eylemleriniz siyah ile beyaz gibi durduğunu, söylemin parlak eylemin karanlık olduğunu görüyorum. HSYK seçimi öncesi torba torba çıkan yasalar gibi torba dolusu mavi masmavi boncuk dağıttığınızın da farkındayım. Yargı’yı rüşvet almış gibi gösterme gayretinizi affedemiyorum. Bağımsız Yargının size de gerekeceği günler sayılı değil mi? Yolsuzlukları örtemeyeceksiniz!. Tezkereler bir yerlere gidip gelmekten yorulmayacak!
BEN SİZİN!. Eğitimdeki matematiğinizi gördüm… 4+4+4 toplam 12  yapmadı. Tüm Liseleri İmam Hatip yaptı!. Başörtüsü meselesini arap yalelisi gibi uzattınız. Asıl mağduru hafızanızdan sildiniz. Ülkenin işçisi, memuru, düşük gelirlisi müebbete mağdur oldu!. Siz hala ben mağdurum diyorsunuz! 18 yaşındaki kızların erkek arkadaşı ile el ele tutmasını nerede ise zinaya eş tuttunuz. Halka mikrofon tutup “ateist” ise onlar için aile fertlerine keserim dedirttiniz. Yetmedi mitinglerinizdeki halkı polis barikatları ile haremlik selamlık olarak ikiye ayırdınız.

BEN SİZİN!. Yönetimi protesto edenlere yaklaşımınızı biliyorum. Polislerin biber gazı, kapsül ve cop kullanarak “sergilediği demokratik aktiviteyi de görüyorum. Siz görmüyorsunuz! Bu baskı “dikatörlük” diyen, gaz yiyen, kapsül yiyen, yaralanan bu uğurda ölüp gidenler, ama asla pes etmeyenler neyin peşinde? İktidarın nimetlerinin mi? Dindar ve kindar gençlik projenizin zehirli meyvelerini topluyorsunuz. Işid ucubesini beslediğinizi, dünya öğrendi. Gerçeği örtmeyi, polisi siyasete alet etmeyi, halka düşman kılmayı, Parti Devleti için mi planlıyorsunuz?. Polis halkın polisi olmayacak mı? Siz koyduğunuz yasaklarla gerçekleri ne kadar örteceksiniz?
Dinci yaptığınız polisi, özgürce fikir söyleyene, padişahlarına itiraz edenlere karşı kinci yaptınız. Şimdi 2500 aday daha aldınız. Onları siz seçtiniz. Parti polisi olarak mı yetişecekler? Hangi polisin eline güvenerek hangi silahı vereceksiniz. Polis vandalları engellesin. Tamam. Ama hangi polis?. Tarafsız ne kaldı ki ülkede. Tarafsız polis bulursanız daha fazla yetki ve etkili silah verebilirsiniz. Oysa siz dünden bu güne ötekileştirmek ile besleniyorsunuz. Yönetimde şiddeti, zoru kullanmayı tercih ediyorsunuz. Sevgiyi, saygıyı, laik düşünceyi dışadınız. Yeni zorba ve torba yasalarla gideceğimiz adreste Polis Devleti olacak!

BEN SİZİN!. Kobani derken kimi parlatmaya çalıştığınızı milletin farkına vardığını biliyorum APO ya hapiste cep telefonu veren MİT Başkanı Fidan icraatlarınızda koskoca bir ağaç gibi kök salmıyor mu? Kandil’e ulaşıp yurt içindeki yangınları bir emirle durdurduğunu söylüyor, ama kimin kürtleri sokağa döktüğünü anlatmıyor! Kandil tehdit edebiliyor. “Silahlı militanları Türkiyeye sokarım!” Sanki yurt dışına çıkmışlar gibi!. Bu kanlı bir oyun. Sandık şişirecek tiyatro değil. Yeni çatışmaların, yeniden bombalamaların gösterdiği tablo başka kötülüklerle eşleşiyor. Zamlar sırada, pek çoğu can yakmaya başladı.Yani ekonomi pamuk ipliğine bağlı. Orta doğu batağına çıkarımız olur dediniz, batağa saplandık!. Etrafımızı kan ve ateş sardı. Yardıma muhtaç aç ve sefil durumda 2 milyon Suriyeli yurdun her tarafına dağıldı. Çamur nerenize kadar geldi? Her şeyi basite almayın. Yaptım oldu ile olmuyor ki!. Baştan yaptığınız açılım hatası başımıza neler açtı!. Her şeyi karıştırdınız. Kürt halkı başka, terörö başka. Kürtler de bu ülkenin gerçek sahibi. Terör örgütü PKK daha başka Bu ülkenin baş belası. Hala kavramadınız mı? Öyle başarılısınız ki parallel nefreti ile binlerce uzman polisi yolladınız. Bugün bir teröristten, Kandilden medet umar görünüyorsunuz. Üstelik PKK yı bütün dünya Işid’le savaşta sırtı sıvazlanacak bir örgüt olarak görüyor! Sayeniz de…

BEN SİZİN!. 30 Mart Yerel Seçimlerinde yaptığınız seçim hilesinden sabıkalı olduğunuzu biliyorum. Yerel Seçimlerinin ardından İlçe Seçim Kurulu’nca 36 sandıkta yapılan incelemede yaklaşık 3500 oyun CHP’den AKP’ye aktarıldığı tespit edildi. Bu karar İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nca açılan 22 davadan biri 1057 numaralı sandığa ilişkin karardı. AKP'lilerinde arasında yer aldığı 15 kişi oy birliği ile hileye karar verdi. Önümüzdeki seçimlerde aynı hırsızların sandıklardan uzak duracağına kim inanacak?

BEN SİZİN!.

Hiç yorum yok: