20 Haziran 2009

Babalar Günü ve düşündürdükleri!...

Oldum olası bu “özel günler”i pazarlama aracı olarak görmüşümdür.
Bizim kuşak aileye önem veren bir anlayışla büyüdü. Cumhuriyet’e bu anlayış çerçevesinde sahip çıktı. Tüm Türkiye’yi bir aile gibi gördü. Ülkenin başarısı ile öğündü, başarısızlığı ile üzüldü. Paylaşmayı öğrendi.
Geldiğimiz noktada aile kavramının yerini, bireyselliğin aldığını görüyorum.
Gençlerin ailelerinden ayrı yaşamak istemelerini önceleri anlamıyordum ama şimdi daha iyi anlıyorum.
Aile kavramını bir şekilde parçaladılar.
Çocuklar büyüklerini hatırlamaz oldu. Herkes kendi derdine düştü.
O zaman diyorum ki anneler günü, babalar günü, babaanneler, anneanneler, dedeler günleri çoğalsın.
Çoğalsın ki aile kavramı tekrar güçlensin.
Tüm babaların, yeni babaların ve baba olmayı bekleyenlerin “BABALAR GÜNÜ" kutlu olsun.

6 yorum:

Berceste dedi ki...

Akin amca gene coooook guzel bir konuya deginmissiniz. Beyninize, kaleminize saglik!
Tum mesafelerin kisalmasini ve dileklerinizin en guzel sekilde yerine gelmesini temenni eder, babalar gunu vesilesi ile ellerinizden operim.

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Dilek. Ece'nin babasının da ilk babalar gününü kutlarım.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Anne olunca büyüklerimin değerini kıymetini daha çok anladım. Biz nasıl evlat olmuşsak, büyüklerimize nasıl davranmışsak çocuklarımız aynısını yapsın, daha fazlasını değil. Bunu rahatlıkla söyleyebildiğim için mutluyum, içim rahat.

Geçmiş babalar gününüzü kutluyorum.

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Pınar. ailelerinin değerini bilenlerin varlığı insanı umutlandırıyor.

suzan dedi ki...

Akın Abi, geçmiş Babalar Günü'n kutlu olsun. Orhun'un sünneti, barış'ın sınavı derken atlamışım kusura bakma. Üstelik bu yıl senin üç torunlu ilk babalar günün. Baba diyenlerin de dede diyenlerin de çoğaldı. Ne mutlu sana...

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Suzan.