24 Aralık 2007

Can torun el öpmeğe gelince!....

Can torun bize gelmiş.
Gülen bir çift göz. Babasının omuzundan bilmiş bilmiş bakıyor.
Tombul yanaklar. İnsanın sıkası geliyor. Belli ki anne sütü yaramış.
Yeni yeni çıkan saçlar. Kimbilir nasıl gür olacak bu saçlar.
Yuvarlak bir yüz. Annesi gibi.
El öpmeye gelmiş. Punto dedesinin elini öpecek.
Ama o süt peşinde. Vızıldıyor hemen.
Kucağa alışmış bile. Alışsın bence. Annesinin, babasının sıcaklığını her zaman kalbinde hissetsin.
Can torun bize gelmiş.
Maşallah!. Kırkbir kere maşallah!...
Bahtı açık olur inşallah!...
Can torun Punto dedesinin kucağında. Bu ilk buluşma. İlk sevgi bağının kurulduğu an. Bu buluşmalar umarım yıllar boyu devam eder.

24 yorum:

Tijen dedi ki...

Akın Abi kucağınıza çok yakışmış Can bebek. Tam dede torun gibi olmuşsunuz, Mete kıskanacak!

Punto dedi ki...

Haklısın Sevgili Tijen; Mete görürse kıskanabilir. Ama bir yandan paylaşmayı da öğrenmeli.

Berceste dedi ki...

Pek duygulandım ben en alltaki fotoğrafla. Maşallah her ikinize, dostluğunuza...

Aslı dedi ki...

Çocuklarla aramın iyi olduğunu söyleyemem ama bu gülüş çok sevimli ya! Ekrana "merhaba" diye el sallama isteğim acaba deliliğimin alameti mi? Bahtı güzel olsun Can bebeğin...Sizi de ilk kez görmüş oldum ellerinizden öperim...

♥ Suzi ♥ dedi ki...

İkinizin fotoğrafı gerçekten çok güzel.Umarım bu buluşmalar hep devam eder...

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Dilek. Can şimdi bizi sadece görüyor. Ömrümüz olur da Can'ın büyümüş hallerini görürsek umarım sevgi bağını oluştururuz.

Punto dedi ki...

Sevgili Aslı; bebeklerin gülücükleri ne kadar saf ve temiz bir ruhu yansıtıyor değil mi?
Can'ın hatırı için fotoğrafımı yayımladım. Artık günlükcü dostlarım Punto Amca'yı tanıyorlar.

Punto dedi ki...

Ben de bu buluşmaların uzun yıllar devam etmesini diliyorum Sevgili Suzi.

Adsız dedi ki...

Ben de Can'a kırkbir kere maşallah diyorum. Bahtı da gülen gözleri gibi güzel olsun.
Mine
http://drmine.blogspot.com/

Punto dedi ki...

Hepimizin dileği o Sevgili Mine. İnşallah bahtı güzel olur Can'ımızın.

reality dedi ki...

Can bebek kardeşiniz gibi duruyor.
Sandığımdan cok gençmişsiniz...
Şansı ve bahtı açık olsun...

Ailece Yeni Yılınızı Kutlar,
Esenlikler Dilerim.

Sunny

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim ama o kadar da değil Sevgili Sunny. Görüntüye aldanmayın derim ben yine. Can'ın dedesi olacak yaştayım.

Bocuruk dedi ki...

Maşallah her ikinize de. Can benim görmeden yürekten sevdiğim belki de tek bebek. Onun için İsatnbul'a ziyarete gelmeyi bile düşündüm kaç kez ama olmadı. Bakalım kısmet:)
Sevgilerimle...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Punto Amca
ne yalan söyleyeyim, bu yazıyı ve fotoğrafları görmeyi bekliyordum. Ne kadar mutlu oldum yazınla. Benim için büyük bir moral oldu. Seni de ilk defa ekranlara taşımış oldu, Can Torun. Ne şanslı benim oğlum, ne güzel bir dedesi oldu. O bağın oluşmasını ne çok isterim. Bayramlar yetmeyecek bunun için. İnşallah daha nice güzel günlerde yanınızda olacağız Can'ımla biz. Ben üniversite mezuniyetini görebiliyorum şimdiden. Can diplomasını alır almaz sizin elinizi öpüyor ilk iş, sonra Oya Teyzesinin...

Punto dedi ki...

Sevgili Bocuruk. Can hepimizin. Şanslı bebek. O kadar çok seveni var ki. Dediğim gibi şansı her daim olsun.
İstanbul'a gelirseniz umarım bize de haber vermeyi unutmazsınız.

Punto dedi ki...

Sevgili Pınar. Evet can beni de tanıttı dostlarıma. İyi de oldu. Kim bu Punto Amca demez artık dostlarımız.
Can'ın mezuniyetlerini görmek isterim tabii.
İnşallah başarılarıyla gurur duyacağımız günleri görürüz.
Sevgi oldukça her şey güzel olur diye düşünüyorum.

Esra dedi ki...

Can bebek sayesinde sizi de gormus olduk. Kucaginiza cok yakistigi gibi yuzunuzdeki gulumsemeden de ne kadar sevdiginiz belli oluyor. Can bebege uzun guzel bir omur, size de onun mezuniyetlerini gormenizi dilerim. Pinarcigimin tatli Can'ini da cok cok operim! Ne tatli tombis yanaklari var, degil mi?
:-)
Sevgiler
Esra

Punto dedi ki...

Sevgili Esra; artık "görünmenin" zamanı geldi diye düşünürken Can bebek imdadıma yetişti.
çocukları sevmemek. o masum yüzlerini öpmemek mümkün mü? hele bebekleri. Buna bir de o bebeğin annesini ve babasını sevmeniz eklenince.
Aslında günlükcü dostlarımın fotoğraflarını yayımladıkları çocuklarını da ilgiyle izliyorum ve seviyorum. Uzaktan olsa da.

Adsız dedi ki...

Hakikaten yemelik bir bebek bu!!!!

www.elifsavas.com/blog

Punto dedi ki...

Sevgili Elif; gerçekten yemelik bir bebek. Hatta "yeme de yanında yat" cinsinden!...

Püstüklü Mama dedi ki...

Bahtı açık olsun Can bebeğin.
O kadar mutlu oldum ki sayfanızla karşılaşınca...
Geç kalmışım aslında.
Sevgiler.

Gamze

Punto dedi ki...

Geç kalmadınız bence Sevgili Gamze. Hoş geldiniz.

pinar dedi ki...

Ne kadar sevgi dolu bir insansınız...sizi tanımama vesile olduğu için sevgili adaşıma çok teşekkürler ...izninizle sizi bloğuma eklemek isterim?
pınar
www.emirinannesi.blogspot.com

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Pınar. Sevgiden önemli ne var ki hayatta.
Memnun olurum beni de bloğunuza eklerseniz. Ben de ekledim sizi.