14 Aralık 2012

Kaska vur dedi, olan karısına oldu!

Muharrem Kaptan yazıyor

Çok değerli aynı zamanda çok şakacı olan rahmetli büyüğümüz Ahmet Kaptan’ın Rumelifeneri’ne bizi ziyarete geldiğinde anlattığı bir anısını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ahmet Kaptan anlatıyor:

Eşimle birlikte bir ahbabımızı ziyarete gitmiştik. Ziyaret sonrası eve dönecektik. Benim bir motosikletim vardı. Ziyarete gittiğimiz ev epeyce yokuşu olan bir yerdeydi. Motosikleti hazırladım, kaskımı taktım, eşime “ arkaya bindiğinde kaskıma hafifçe vur” dedim. Motosikleti çalıştırdım, o sırada kaskıma vuruldu, “tamam” deyip gaza bastım. Yokuştan indik, köprüyü geçtik, bir hafiflik hissettim. Durdum baktım ki eşim yok.

Eyvah hanımı düşürdük acaba nerede düştü diye aramaya başladım. Köprüden geçerken dereye mi düştü diyerek derenin kenarlarını da aradım ama hiçbir yerde yoktu. Tek çarem geri dönüp ziyarete gittiğimiz eve dönmekti. Motora binip tekrar yokuşu çıktım ki eşim oradaydı, bana söylenip duruyordu. Beni almadan nereye gittin, adam insan bi arkasına bakmaz mı diyordu.

Ben de ne diyorsun kaskıma vurdun ya ben de yürüdüm. Aşağıya indiğimde seni görmeyince ödüm patladı, seni derede köprünün altlarında aradım dedim. Neyse sonunda barışı sağladık, evimize kazasız belasız döndük.

Ahmet Amca ben İzmir’de askerlik yaparken her hafta ziyaretime gelirdi. O sadece benim değil İzmir’de asker olan tüm akrabaları ve Rumelifenerlileri ziyaret ederdi. İhtiyaçlarını temin eder, mektuplarını postaya verirdi.
Kendisine Allah’tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.

Hiç yorum yok: