20 Kasım 2007

DDD etkinliğinde konumuz “Edebi Sanatlar” !...

Doğru Yazalım, Doğru Konuşalım, Dilimizi Koruyalım etkinliğimizin bu kez ev sahibi Sevgili Annemin Mutfak Kokusu . Annemin Mutfak Kokusu , Edebi Eserler’i işleyerek değişik ve farklı bir pencereden etkinliğe renk katıyor.
Annemin Mutfak Kokusu ,yazısına şu cümlelerle başlıyor:
“Yahya Kemal Beyatlı, "Bu dil ağzımda anamın ak sütüdür" der Türkçe için. Fazıl Hüsnü Dağlarca ise "Türkçem benim ses bayrağım" diye simgeler ana dilimizi bir şiirinde. Kuşkusuz Türkçe milletçe var olmamızın en önemli unsurlarından biridir. Tarih, kültür ve din birliği dışında insanları birbirine yaklaştıran, bilgi alışverişinde bulunmasını sağlayan yegane unsurdur dil”.
Edebi Eserler konusunu hafızanızda tazelemek için lütfen Annemin Mutfak Kokusu ziyaret edin.

2 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Ne güzel anlatmış değil mi ama? Sevgili Evren'e de yazdım bayıldım yazısına ve çizgilerle desteğine. Bu arada kendime de çok kızdım. Bu etkinliği bu kadar faydalı bulmama rağmen logosunu sayfama eklemediğime:( Ve hemen gruba üye olup ekledim logoyu. Emeği geçenlere tekrar tekrar teşekkürler. Bu akşam fırsat olmadı Merve' ye okutamadım ama yarın inşallah okutacağım.
Sevgilerimle...

Punto dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir anlatım Sevgili Bocuruk. Dilek'le DDD için yola çıktığımızda doğrusu bu kadar güzel işlenmiş yazıların yazılabileceğini tahmin etmemiştik.
Geldiğimiz noktadan son derece memnunum ve mutluyum.
Çocuklarımıza önemli bir kaynak yaratmanın mutluluğu bu.