24 Kasım 2007

Öğretmen "Büyük Nene’den" Mete’ye!...

Torun Mete dün akşamüzeri bizdeydi. Büyük nene eğilmiş Mete’ye bir şeyler söylüyordu. O da anlar gibi dikkatli bir şekilde dinliyordu. Kulak misafiri oldum.

İşte öğretmen "Büyük Nene’nin" anlattıkları:
Sevgili Mete;
Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü.
Henüz okula gitmiyorsun. Gelecekteki öğretmenlerinden önce ilk öğütleri sana ben vermek istedim:
1- Dürüst ol!
2- Çalışkan ol!
3- Bir karşılık beklemeden yardım sever ol!
4- Büyüklerini say, küçüklerini sev, aile kavramına bağlı ol!
5- Atatürk ilkeleri, senin hayat ışığın olsun!
6- Ülkeni ve bayrağını hep yükseklerde tut!

Ben de bizlere çok emeği geçen tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü kutluyorum.

12 yorum:

Aslı dedi ki...

Bizlere emek veren bütün öğretmenlerimizin ellerinden öpüyor, öğretmenler gününü kutluyorum.

Berceste dedi ki...

Öncelikle tüm öğretmenlerimizin ve de Mete'nin sevgili ninesinin ve ailenizdeki tüm öğretmenlerin bu güzel gününü kutlarız.

Punto dedi ki...

Sevgili Aslı; Mete'nin babaannesi, büyük nenesi ve büyük halası için teşekkür ederim.

Punto dedi ki...

Sevgili Dilek; teşekkür ediyorum ailedeki öğretmenler adına.

Sanem dedi ki...

Eşinizin ve sizin ( sizden az şey öğrenmedim) öğretmenler gününü kutlarım Punto amca.

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Sanem.

Adsız dedi ki...

Keşke herkese Mete'ye olduğu gibi yol gösterecek büyük nineleri olsa..Ben de Punto Abi'nin eşinin ve nine'nin Öğretmenler Günü'nü kutluyorum. Sahiden, kendisini de teşekkürler, bana da çok şey öğrettiği için

Punto dedi ki...

Sevgili Suzan; teşekkür ederim. Benden bir şeyler öğrendiysen ne mutlu bana. Ben de sizlerden çok şey öğrendim. Bu bir gerçek.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Akın Amca ben de en başta Oya Teyzenin öğretmenler gününü geç de olsa kutlarım. Tek öğretmen o değil, punto-punto sayfasından bize birçok şey öğrettiğiniz için bugün sizin de gününüz ayrıca. Öğretmenime teşekkür ederim.
Mete'ye nenesinden gelen tavsiyeleri ben de Can'a öğretmeye çalışacağım.
Mete çok tatlanmış ayrıca lüle saçlarıyla
sevgiler

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Pınar; Can'ın da aynı prensiplerle büyüyeceğine eminim. Evet Mete tam sevilecek durumda. Ayrıca bana olan düşkünlüğü de beni mutlu ediyor.

Unknown dedi ki...

Ben fotografa bakmaktan, yaziya konsantre olamadim! Cok zarif bir kadin var tabii. Ve oglan cocugu da, offff, bu ne bicim bir cilt? Saclar? Gulumseme! Ogluma benziyor bu cocuk! Cok guzel bir fotograf bu!!!!

www.eifsavas.com/blog

Punto dedi ki...

Teşekkür ederiz Sevgili Elif. Baktığınız farklı bir pencere. Hiç dikkat etmemiştim doğrusu.