18 Eylül 2007

Neyi sevmiyorum ki!...

Yeni bir oyunda sevdiğiniz üç şeyi sıralıyorsunuz. Tüm dostlarımın sevdikleri şeyleri bu oyun sayesinde öğreniyorum.
Hep soruyorum, günlükçüler neden gerçekten birbirlerini seviyorlar?Cevabı çok kolay. Birbirlerinin karakterlerini öğreniyorlar ve bu paylaşım sevgiyi doğuruyor.
Evet. Sevgili Pınar sevdiği üç şeyi sıraladıktan sonra üç kişiyi de sobelemiş.
Bunlardan biri de benim. Sevdiğim o kadar çok şey var ki. Hayatı, ailemi, ülkemi, denizi, dostlarımı, günlük dostlarımı, paylaşmayı, yardımlaşmayı vd…..
Ama ben bunlardan üçünü seçtim. Bu seçimi yaparken daha genel bir açıdan bakarak değerlendirme yapmayı tercih ettim. İşte fotoğraflarla sevdiğim, değer verdiğim üç şey:
AİLEMİ, TABİİ TORUNUMU SEVİYORUM: En başta ailemi seviyorum. Onlarla hayatın mutlu yanını, hüzünleri paylaşmayı, bir arada olmayı, onların başarısı ile gurur duymayı seviyorum. Aramıza en son katılan Mete'nin yeri bambaşka tabii.
"NE MUTLU TÜRKÜM" DİYEN HERKESİ SEVİYORUM: Ülkemi seviyorum. “Ne Mutlu Türküm” diyebilen herkesi seviyorum. Bayrağımı seviyorum. Çocuklarımın, torunlarımın da aynı sevgiyi taşımasını istiyorum. Atatürk’ü ve silah arkadaşlarını seviyorum. Bize özgür yaşadığımız bir cumhuriyet bıraktıkları için.
DENİZ ÜZERİNDE YAŞADIĞIM ÖZGÜRLÜĞÜ SEVİYORUM: Denizi seviyorum. Çocukluğumdan beri bana, azgın denizlerle dalgalarla boğuşa boğuşa hayata ve zorluklara direnmeyi öğrettiği için. Denizin üzerinde kendimi daha fazla özgür hissettiğim için.
Oyuna katıldık, sevdiklerimizi sıraladık. Peki şimdi kimi soeleyeceğim bilemiyorum. Kimin sobelendiğini izleyemedim. Yine de üç isim yazayım; katılan olursa ya da daha önce sobelenmişse ne ala. Katılmazsa da canı sağolsun.
Bu durumda b5 i, Morkoyun 'u ve Mahzun Prenses'i sobeliyorum.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Punto Amcam;

Öncelikle sayfama bıraktığın hoş ve öğüt dolu notun için teşekkür ederim.

Oyuna da seve seve katılıyorum

Sevgiler...

Punto dedi ki...

Sevgili Mahzun Prenses; Teşekkür ederim.

Asortik Krep dedi ki...

Punto Amca, belki biliyorsundur, hatırlatayım dedim ya da bilmiyorsan diye söylemek istedim..Sobelediklerine yorum yazıp haber bırakıyorsun.Sobelendin diye :)

B5 dedi ki...

"Ne kadar güzel seyleri seviyor, kesinlikle deniz detayini ben de yazardim" diye düsünürken en altta birden adimi gördüm!!!
En kisa zamanda yazilacaktir, tesekkür ederim :)

Punto dedi ki...

Sevgili Asortik krep; uyarın için teşekkür ederim. Doğrusu seni sobeledim diye yorum bırakmak aklıma gelmedi. Sobelediğim üç kişiden ikisi görmüş sobelendiğini. Üçüncüye haber vereyim hemen.

MorKoyun dedi ki...

Merhaba ben ucuncu:) Saglam bir mazeretim yok, gec kagidimi imzalatip geldim:))
Bence de en dogrusu oyunu neyi sevmiyorum'a cevirip yazmak, daha secici ve belirleyici olabilir:) Sevdiklerinize aynen katilip kendi sevdiklerimi dusunmek uzere suremi baslatiyorum.. Sevgiler:)

Punto dedi ki...

Sevgili B5; deniz benim en büyük tutkum. Ölene kadar da öyle olacak.

Punto dedi ki...

Sevgili Morkoyun; kabul ettiğin için teşekkür ederim. Sevdiklerime katıldığın için de.