29 Şubat 2008

Eğitim konusunda okunması gereken metot!...

Sevgili Esra(archisugar ) çok güzel bir yazı dizisine başladı. Özellikle küçük çocukları olan anne ve babaları ilgilendiren bir eğitim sistemini tanıtıyor. Montessori Metodu'nu. Hem de fotoğraflarla birlikte. Sevgili Esra (archisugar) diziye başlarken şöyle diyor:
"Bir süredir bu konuya odaklanmış durumdayım. Birçok eğitim sistemini araştırdım ancak en aklıma yatan Montessori Metodu oldu. Kardeşim ve ben de hem annem tarafindan evde hem de ana okulunda bu metodla büyüdük. Dolayısıyla geçmiş yıllardan da olsa bana tanıdık bir metod. Blogumda, baska anne babaların da ilgisini çekeceğini düsündüğüm için, bu konu ile ilgili bir yazı dizisi yazacağım".
Montessori Metodu'nu merak ediyorsanız lütfen archisugar'ı ziyaret edin derim.

Hiç yorum yok: