16 Ekim 2008

Punto, ikinci yaş gününü kutlarken!.....

Paylaşmak.
İnsan hayatında çok önemli bir kelime diye düşünüyorum.

Şöyle etrafınıza bir bakın.Yakınlarınız.
Sizinle neyi paylaşıyor?Dostlarınız. Medya. Siyasiler. İş yerindeki arkadaşlarınız.

Neyi paylaşıyorsunuz?
“O dedi bu dedi”yi.
Bilgiyi paylaşan var mı?
çok az değil mi?
Ya tecrübeyi..Alıp nereye götürebilirsiniz ki tecrübeyi birileriyle paylaşamadıktan sonra.
İşte bu blog tecrübeyi, bilgiyi, yaşanan olayları ve bu olaylardan ders çıkarmayı paylaşmak istiyor.
Bu Blog'un açılmasında gurbet illerden yardımcı olan, teşvik eden en önemlisi bilgisini paylaşan Dilek'e sonsuz teşekkürlerimi sunarım”.
İki yıl önce bu blogu açarken yukarıdaki cümleleri yazmışım.
Aradan iki uzun yıl geçti.
İyi kötü bir çok bilgiyi sizlerle paylaştığıma inanıyorum ve bana itici güç olduğunuz için teşekkür ediyorum.
Zamanım yettiğince paylaşmaya devam edeceğim.
Pes etmeye hiç niyetim yok!......

18 yorum:

Berceste dedi ki...

Nice seneler Akın amca, iyi ki varsınız, iyi ki bize yol gösteriyorsunuz. İyi, kötü ayrımını yapabilmemize yardımcı oluyorsunuz ve iyi ki bu konuda yapmalısınız diye başınızı ağrıtmışım :)

Adsız dedi ki...

İyi ki sizi tanımışız :))
İyi ki yazmışsınız..

A.KREP

Adsız dedi ki...

Nice yıllar Punto'ya..Akın Abi, yıllarca benle bütün bildiklerini paylaştı. Sadece iş değil, yaşam tecrübelerini de. Hepsinden dersler çıkardık ve hala da çıkarıyoruz. Bazen belirli olaylarda Akın Abi, nasıl yorumlar, ne tepki verir diye düşünüyorum. Punto'nun düşünceleri benim için önemli. Sanırım bu bloğu okuyan herkes için de. Dilek'in katkısını da unutmuyoruz. İyi ki varsınız...

Punto dedi ki...

Sevgili Dilek; anılarımı paylaşarak başladım. Aklıma takılan her konuda bir şeyler yazmaya çalışıyorum. Faydalı oluyorsa ne mutlu bana.

Punto dedi ki...

Sevgili A.Krep; en kısa zamanda seni de aramızda görmek istiyoruz. biz de sizleri tanıdığımız için mutluyuz.

Punto dedi ki...

Sevgili Suzan; Ben de sizlerden çok şey öğrendim. Bunu iltifat için yazmıyorum. Gerçek böyle.

Muharrem Kaptan dedi ki...

Nice yıllara Akın abi.Ben blog dan bu yılın başında haberdar oldum.Ama öyle bağlandımki gemide internetin çektiği yerlerde ilk açtığım bu blog oluyor.Zaten sendende bu gibi çalışmaların devamını bekliyoruz.Ben yaşamımda birçok şeyi rahmetli Mehmet Ali amcamdan öğrendim.Onun gösterdiği yolda yürümeye çalışıyorum. Şimdiki kılavuzum sizsiniz,sizden gördüklerimle duyduklarımla bu sisli puslu ortamlarda yolumu bulmaya çalışıyorum.Onun oğlu olarak yaşam sona erene kadar bize yol gösterip örnek olmaya devam edeceğindende hiç kuşkum yok.Her şey için teşekkür ederim.Sağlıklı uzun bir yaşam dilerim. Hem sana hemde punto'ya.Selamlar.

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Muharrem. Babam gerçekten önemli bir "yol gösterici" idi. Bu misyonu yüklenmişti o dönemin insanları. Babam ayrıca Atatürk döneminin öğretmeni olarak bir de "öğretme"yi görev edinmişti.

Tijen dedi ki...

Akın abi merhaba,
Bizimle olduğunuz için çok şanslıyız. Öyle noktalara dikkat çekiyorsunuz ki eminim satırlarınızı okuyan herkes kendisi için bir ders buluyordur.

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Tijen. Umarım yazdıklarımdan birileri dersler çıkarıyordur.

Yasemin/Beril dedi ki...

Sevgili Akın bey, nice güzel, bilgilendirici yazılarınıza...
Punto'nun ikinci yaşgünü kutlu olsun...

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Beril.

Adsız dedi ki...

Nice yillara sevgili Punto!

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Yok ki.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Daha nice yıllar satırlarını okumak, bayramlarda görüşmek dileğiyle Punto Amca.
Seni tanımamıza vesile olduğu için Dilek'e de sonsuz teşekkürler...

Punto dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Pınar. Ben de Dilek'e teşekkür borçluyum sizleri tanımama vesile olduğu için.

Berceste dedi ki...

Ne olur yapmayın böyle, utanıyorum çok. Ben ancak başınızı ağrıttım yazın da yazın diyerek :( Pınar'a da MSN space'den Blogger'a geç diye tutturmuştum...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Evet benim blog açma sebebim de sensin Dilek :)
İyi ki yapmışsın, o sayede, senin sayesinde sanal dostluklar gerçek dostluklara dönüştü, dünyamız değişti, gelişti bir anlamda.
Ben her ne kadar uzaklaşsam da şu dönemlerde, kalıcı dostluklarım var geriye kalan, sizler varsınız...