28 Aralık 2006

İyi bayramlar, mutlu bir yeni yıl dileğiyle


Bir gün birileri bana"bak arkadaş. Bir gün gelecek tanımadığın, yüzünü görmediğin insanlarla dost olacaksın. Hatta o kadar dost olacaksın ki her gün bilgisayarın başına geçecek, bir haber var mı dostlarımdan diye merak içinde kalacaksın"deseydi.
Evet! Bir gün bana bu cümleleri birileri söyleseydi güler geçerdim. "Üşütmüş bunlar" derdim.
Bugün gerçekten tanımadığım, yüzlerini görmediğim ama sevdiğim, bir çok şeyi paylaştığım dostlarım var. Blog dostlarım.
İşte ben bu dostlarımın hem bayramlarını, hem de yeni yıllarını kutluyorum. Yeni yılda yine buluşmak üzere diyorum.

9 yorum:

MorKoyun dedi ki...

ben de sizin bayraminizi ve yeni yilinizi kutluyorum, aklima gelen tum iyi dileklerle.

Berceste dedi ki...

Konusuna uygun iki çok güzel fotoğraf, iki çok güzel mesaj! Teşekkürler. Sizin ve ailenizin de Kurban Bayramı ve Yeni Yılı kutlu olsun. Huzurla, mutlulukla ve en önemlisi sağlıkla nicelerine ulaşmanız dileği ile...

Asortik Krep dedi ki...

2007 size de mutluluk ve sağlık getirsin..
Eskiden mektup arkadaşı olurdu şimdi de internet..Çok şey değişmiş gibi geliyor ama sadece yöntemler değişiyor..

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Blog dostlarınızdan biri de ben isem bundan dolayı çok mutluyum. Çok güzel bir yeni yıl mesajı, copy & paste yapmak geliyor içimden:) Alışkanlıktır ya böyle hazır, yeni yıl, bayram, kandil mesajlarını kullanmayı çok severiz:) Böyle düşünüp vakit ayırıp kendimizden birşeyler katarak yazmak varken..
Yeni yılda görüşmek dileğiyle...
Auf viedersehen..
Frohes Neues jahr!!!
İsviçre'den Selamlar:)

Adsız dedi ki...

Tekrar mutlu seneler, mutlu bayramlar diliyorum. İyiki varsın Punto amca. İyiki blogun var.

cenebaz dedi ki...

Size, eşinizle, çocuklarınızla , torununuzla nice mutlu yıllar ve iyi bayramlar

Sanem dedi ki...

Yeni yilinizi ve bayraminizi kutlar, daha nice yillarda guzel yazilarinizi okumayi dilerim.

Punto dedi ki...

Teşekkür ediyorum Morkoyun. Ben de aynı dileklerimi iletiyorum.

Sevgili Berceste. Beni bu blog işine zorladın. Şimdi bakıyorum da iyi ki zorlamışşın. İnsanın tanımadığı bu kadar çok dostu olurmuymuş. Oluyormuş. Güzel dileklerine teşekkür ederim.

Evet,asortikrep. Sanal alemde de insanın arkadaşı daha doğrusu dostu oluyormuş. Neden dostu diyorum. Her arkadaşınızla dertlerinizi, sıkıntılarınızı paylaşamazsınız. Ama dostunuzla paylaşırsınız. Bu blog aleminde o kadar dostunuz var ki. zira hepsini okuyunca hepsinin sevinçlerini, sıkıntılarını paylaşıyorsunuz.

O ne demek Pınar. Tabii ki dostumsun, hem de önemli dostlarımdan biri. Sana eşine ve ailene ben de iyi bayramlar ve mutlu bir yeni yıl diliyorum. İyi tatiller.

Teşekkür ederim güzel sözlerin için tulosh. ben de size iyi bayramlar ve mutlu yeni bir yıl diliyorum.

Teşekkür ederim cenebaz.Ben de iyi bayramlar ve güzel, mutlu bir yeni yıl diliyorum.


Anılar bitiyor sanemcetamin.Devamlı kafamda ne yazabilirim diye sorular gezip duruyor. Bulacağız artık bir şeyler. Ben de bayramınızı kutlar sağlıklı yeni bir yıl dilerim.

Mr_TD dedi ki...

Ben de hem bayraminizi kutluyorum , hem de yeni yilin hepimize saglik,mutluluk ve sevgi dolu günler getirmesini diliyorum.

slmlar
TD