7 Ocak 2009

Mezar taşına kazınanlar ve gerçekler!...

VAHİT HOCANIN MEZARI: Burada bu millette aradığını bulamayan hocaların hocası VAHİT BAŞAR yatıyor..
İyi bir ulus için faydalı eğitim ve öğretim ekmek kadar kutsaldır. Atanın altı oku yerine altı yıldız. Türkçe Kur’anı halkın anlayabileceği dilden dini Allah korkusu okullarında,bilimsel eğitimi ve bilimsel öğretimi olmayan bu millet böyle giderse yok olan 16 Türk devleti gibi yok olacaktır, bu yıkılışın günahı başta kalitesiz ve vurguncu politikacılarla 50 yıldır gelip geçmiş uyutulan talim terbiyecilerin olacaktır. Bu vatan için ne sağ ne sol Atatürk’ün yolu en kutsal yol. Bilimde teknikte neyi biz bulduk? Nobel ödülünde adımız mı var? Hangi dünya birinciliğini aldık? Bilimsel eğitimden kaliteli talim terbiyeden yoksun uyutulan bu milletle pek çok alanda geri kaldık. Adi politikacılar ve mutlu azınlık bu milleti harıl harıl soyuyor. Bilimsel eğitimden yoksun bu zavallı millet ise horul horul uyuyor.
Yer Zincirlikuyu mezarlığı
Durum yazılanlardan daha da kötü... Zincirlikuyu İstanbul’un en eski ve bugünlerde de hızla gelişmiş, bakımı diğer tüm mezarlıklardan daha iyi olan bir yer... Görüntü bu... Ama zihniyeti giderek kötüye ulaşmış... Hocamın sağ köşedeki resmi kırılmış... Sadece bu mezara ait bir
kırılma değil bu? Pek çok mezarda resimlerin hemen hepsi kırılıp parçalanmış... Ne amblemler ne de ölenlerin değer verdiği yüzler... Silinmiş...
ÖZÜR DİLERİZ HOCAM...
Değil şikayet ettiğin konuları biz mezar taşındaki resminizi bile koruyamadık... Tek tesellimiz bugünü görmediniz... Umutsuzluğumuzun ne denli derinleştiğini bilmediniz.... Ama biz sizleri bir daha bulamayacağımızı biliyoruz.
Kelaynak

3 yorum:

Basak dedi ki...

Diyecek bir şey bulamıyorum. utandım ama benim, bizim utanmamız herşeye hakları olduğunu düşünen kara cahillere bir mesaj oluyor mu?? Yaşarken sizin özelinize her tür çirkin saldırıyı yapıyorlar, ölümden sonra da rahat yok, onu anlıyorum (o resimlerin hangi amaçla kırıldığının da gayet farkındayım). Dün gece İz'de harika bir belgesel vardı; başka bir büyük eğitimci Hüseyin Tekışık hoca hakkında. Çok duygulandım, İz vefa göstermiş, hayatını belgesel yapmış, hocamız hayattayken... ama bakın bazıları ölülere de saygı göstermiyor, bunu öğrenmek üzücü oldu benim için...

Punto dedi ki...

Cumhuriyet'in öğretmenlerine dönük bu kinin nereden kaynaklandığı biliniyordu Sevgili Başak. O "gizli kinler" artık ortalıklarda dolaşıyor.

Basak dedi ki...

Dahası: artık bizi yönetiyorlar...