9 Ocak 2008

Çıldırtan konular ve "bahtımın rüzgarı"!...

Sevgili Dilek beni sobelemiş. Çıldırdığım detayları yazmam için. Hani daha yazıya başlamadan “neye çıldırmıyoruz” diye mi başlasam diye düşündüm bir an.
Bu sobe işini kimler çıkardı bilmiyorum. Bir önerim var; Öyle konular bulun ki biraz araştırma gerektirsin, biraz da bilgi versin. Hem yazan hem de okuyanlar için daha iyi olmaz mı? Benden söylemesi.
Gelelim çıldırdığım detaylara daha doğrusu çıldırtan konulara;
Genelleme yaparak sıralarsam:

- Trafikteki kuralsızlığa,
- Bir şeyi anlatırken karşınızdakinin ilgisizliğine,
-Televizyonlardaki sabah programlarına,
- Medyadaki magazin programlarının sululuğuna ve çokluğuna,
-Spordaki şiddete,
- Kadını ve erkeği küçümseyen anlayışlara,
-Her alanda başarıyı paylaşma konusundaki cimriliğimize,
-Düzensiz çalışma ortamına,
-Haksızlıklara,
-Bencil davranışlara...vs...vs....


Çıldırıyordum ama şimdilerde “boş vermişim gidiyorum bahtımın rüzgarına”.
Siz ne yapıyorsunuz acaba?

11 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Elinize saglık, hepsine katılıyorum.
Ve tepkisizliğe de kızıyorum. Her seyi sineye çekmeye alıştık galiba.

Sevgilerimle ,
Figen Karavaş

Punto dedi ki...

Sevgili Figen; tepkiler "örgütlü" olabilse bu kadar vurdumduymaz bir ortam olmazdı diye düşünüyorum.Ferdi tepkiler de bir süre sonra "boşver"e dönüşüyor.

Figen Karavas dedi ki...

Hay çok yaşayın!
Çok güzel bir noktaya değindiniz yine sağolun.
Kesinlikle örgütlenemiyoruz.Ve bireysel tepkiler o anlık oluyor ve ses getirmiyor amacına ulaşmıyor.
Bu da ayrı bir konu elbette:)
sevgilerimle,
Figen Karavaş

ERDIL dedi ki...

Bir yastan sonra cok seyin üstüne cizgi cekiyor insan.Azlar deger coklar ise unutkanliga yol aciyor.
O deyim o kadar harf kaybina ugradi
ki....
Saygilar.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Akın Amca
iki maddeyi senden görüp ekliyorum kendi çıldırdığım listeye izin verirsen.
-Televizyonlardaki sabah programlarına,
- Medyadaki magazin programlarının sululuğuna ve çokluğuna,

Esra dedi ki...

Cildirdiklarinizin hepsine ben de cildiriyorum. :-)

Punto dedi ki...

Sevgili Erdil; Haklısınız. Zaman insanı inceltiyor.

Punto dedi ki...

Sevgili Pınar; ne demek izin? Tabii alabilirsin.

Punto dedi ki...

Sevgili Archisugar; Sanırım günlüklerde birbirini tanımayanları bu "düşünce ve kültür birliği" birbirine yakınlaştırıyor.

Berceste dedi ki...

Katıldığınız için teşekkür eder, düşündürücü, öğretici soruları, sobelemeleri kesinlikle tercih ederim! Hani insan katılıyor ama bazen bu da ne şimdi demeden duramıyor!

Bu arada Türkiye'ye geldiğimde o saçma sapan yarışmalar ve de sabah programlarına, üstüne bir de onları deli gibi seyredip anlatanlara çıldırıyorum!

Punto dedi ki...

sabah programları azalacağına çoğalarak devam ediyor Sevgili Dilek.