19 Mayıs 2008

Bağlaçları bize hatırlatan yazı!...

"Doğru Yazalım, Doğru Konuşalım Dilimizi Koruyalım" etkinliğine ara vermiş gibi görünüyoruz ama dostlarımız zaman zaman etkinliği devam ettiriyorlar.
Sevgili Hanife (http://www.hanifedentarifler.blogspot.com/) bizler için bağlaçları hatırlatan bir hazırladı.
Sevgili Hanife yazısına şu cümlelerle başlıyor:
"Doğduğumuz günden bu yana kullandığımız, ilkokulda tüm kurallarını öğrendiğimiz, üniversite hazırlık kurslarında su gibi ezberlediğimiz kuralları günlük hayatta ne kadar kullandığımızı sorguladık bu etkinlik sayesinde. Ben kendi adıma yaptığım hataları gördükçe hayrete kapıldım, kendime hiç yakıştıramadım. Yeni bir dil öğrenirken anadilin yazım ve imla kurallarının ne kadar önemli olduğunu anladım. Bu etkinlik sayesinde dilimi yeniden öğrendim ve hatalarımı yeniden gözden geçirdim".
Bağlaçlar konusundaki kuralları tekrar hatırlamak istiyorsanız lütfen Sevgili Hanife'yi (http://www.hanifedentarifler.blogspot.com/) ziyaret edin.

2 yorum:

Berceste dedi ki...

Akın amcaaaa, biz ara vermedik! Günlüklerinde etkinliğimize yer vermek isteyen günlük dostlarımızı bekliyoruz. Dilimizi seviyor ve inatla etkinliğimize devam ediyoruz! Kalan sağlar bizimdir :)

Punto dedi ki...

Sevgili Dilek, benim dediğim hani televizyonlardaki "reklam arası" gibi bir şey.