20 Şubat 2007

Bahara kucak açan ağaçlar

Biliyorsunuz İstanbul kışın baharı yaşıyor bu mevsim. Ağaçların bir çoğu bahar geldi sanıp çiçek açtı bile. Bir yandan artık kar yağmasın, don olmasın diyor insan bu güzelim tomurcukları görünce. Bir yandan da yağmur yağsın, kar yağsın susuz kalmayalım diyoruz. Çok mu şey istiyoruz ne dersiniz?
AĞAÇLAR

Kollarınızı dolamışsınız bahara
Yeşile göz kırpıyorsunuz yine
Daha dün beyaz gelinlikler içinde
Sarmaş dolaş değil miydiniz karla
Bu aldatma niye...
Suzan Peker

5 yorum:

Sanem dedi ki...

Ne agaci acaba? Bir yerlerde badem agaclari cicek acti diye duymuslugum var sanki..

Punto dedi ki...

Bademler ve erikler çoktan çicek açtı Sevgili Sanem . Fotoğraftaki çicekler sanırım kayısı çicekleri. Bir bahçede gördüm. Yanılıyor da olabilirim.

Adsız dedi ki...

Ben de kızılcıkları ve mimozaları açmış gördüm.
Bu arada sayfanızın konuğu Suzan Peker hanımefendiye şiiri için teşekkürler ve Komcez ailesinden selamlar...

Punto dedi ki...

Sevgili Nicomedian;
Geçenlerde Suzan'la konuştum, sizden bahsettim. Sanırım birlikte çalıştınız. O da hatırladı sizi. Suzan, Fenerbahçe stadının yakınlarında bayan iç çamaşırı satıyor. Salı pazarına bakan cephede eski köprünün karşısında dükkanı var. Arada bir karşıya geçtiğimde uğrayıp kahvesini içiyorum.

Adsız dedi ki...

Selamımızı ilettiğiniz için teşekkür ederim. Ben kendisinin öykü ve şiirle uğraştığını bilmiyordum. Görünce hem şaşırdım hem sevindim.