18 Mart 2008

İtalyan şarkılarıyla horon tepen ufaklık!...

Bu küçük delikanlıyı tanıdınız mı?
Eski İtalyan şarkılarıyla horon tepen, bu global alemin ray ban gözlüklü ufaklığını tanıdınız mı?
Hayatımıza renk katan, sevgiyi yeniden yaşatan, bizleri hayata bağlayan bu ufaklığı.
Tanımışsınızdır artık bizim torun Mete’yi.
.......................................................
METE VE DEDE!
Yüreğimdeki sıkıntıyı evirip çevirip ufaltmağa çalışıyordum…Birden gözlerime inanamadım….Ritmi yakalamıştı…Kulak dolgunluğu kadar hareketleri de işi severek yaptığını göstermiyor mu?
Müzik onu uçurmuş…Kimsenin göstermesine gerek de yok…
Mete mutlu ya dede?
Onun da objektifi ister istemez en can alıcı anı kaçırmıyor…Mete'ye de Dede'ye de teşekkür ediyorum…Bana bir kere daha tebessüm ışığı yolladınız…
Kelaynak

17 yorum:

Muharrem Kaptan dedi ki...

Akın abi maşallah delikanlı olmuş.Horon tepmesi gayet normal genlerinde ve damarlarındaki asil kanda var.Allah nazardan saklasın.

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Şu minikler de olmasa,hayat gerçekten çekilmez oluyor bazen...Benim küçük oğlum da,bütün müzik aletlerini toplar ve gürültü yaparken bir yandan da hadi anne dans et der :))

Punto dedi ki...

Sevgili Muharrem. Hepimizin bir oyun tarzımız var. Kimi görürse onun oyun tarzında oynuyor. Tam anlamıyla taklitci. Seyredilmekten hoşlanıyor.

Punto dedi ki...

Gerçekten şimdiki çocuklar bir başka Sevgili Suzi. Dükkanda görmüştüm sanırım sizin ufaklığı.
Hemen hemen herkesten aynı şeyi duyuyorum. Ufaklıklar dansetmeye, oynamaya çok yatkınlar. Televizyonun etkisi mi bilemiyorum.

Adsız dedi ki...

Baba valla özellikle sağ alt kare bizi koparttı. Teşekkürler

Adsız dedi ki...

Hem sağ alt kare hem de sol alt kare. Baba tebrik ederim. Süper yakalamışsınız. Bir de gözlükler var, konsept süper olmuş. Sanki koca çocuk. Hakikaten italyan müziğinde horon tepmesi çok komik oluyor.

Punto dedi ki...

Sevgili Nil, Sevgili Mali. Ben bir şey yapmıyorum, Mete elimde fotoğraf makinasını görünce pozları veriyor zaten.

NuR dedi ki...

Harika, hangi müzikle ve hangi dansı ediyor olması pek önemli değil de, sizin torun müthiş estetik. Allah bağışlasın, nazar değmesin, Allah bana da nasibetsin. Ama ben yerim çocuğu diye korkuyorum.:)))

Punto dedi ki...

Evet Sevgili Sennur. Size de, çocuk isteyen herkese de nasip olsun Mete gibi çocuklar.

Berceste dedi ki...

Cok sekeeeeer, sevsinler onu. Alem birsey bu Mete. Allah bagislasin. Sizin de emeginize saglik, pek guzel yakalamissiniz bu anlari, sonradan aniya donusup, guzel sozlerle anilacak fotograf karelerini.

Punto dedi ki...

Sevgili Dilek: Mete müzik duyunca hemen oynadığı daha doğrusu gösteri yaptığı için kareleri yakalamak çok kolay.

Adsız dedi ki...

Çok büyümüş görmeyeli...

Punto dedi ki...

Biz büyüdüğünü anlamıyoruz Sevgili Nuran. Arada bir görenler demek ki büyüdüğünü fark ediyor.

Sanem dedi ki...

Ne kadar büyümüş, bebekliği daha dün gibi. Bu blog Mete'ye ne güzel bir arşiv olacak. İlerde bir bakıcaz yorumlarda Mete'nin de ismi var, fikirlerini söylüyor. Çok Keyifli anlar bunlar.

Punto dedi ki...

Zamanın hızlı akışını ancak böyle anlıyor insan Sevgili Sanem. O günleri görür müyüz, bloglar yaşar mı bilemiyorum ama Mete miras olarak bu blogu devam ettirirse iyi bir iş yapmış olur diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Aman aman!!!! Ne seker sey!!!!!!!! Kirmizilar da cok yakismis!

www.elifsavas.com/blog

Punto dedi ki...

Teşekkür ederiz Sevgili Elif Teyzesi.